Thursday, March 02, 2006

Botak yang tamaksss..

Sayu plak rasa ari ni..tak puas ati tul ngan bos nan botak tu.. dah banyak lak kluar tanduk setan die.. patutle rambut tak dapat beranak pinak kat kpala dia..panas sangat..dah btukar jadi dark witch...pakai topi panjang and jubah kaler itam..

Tak patut tul dia nak singkirkan partner dia yg dah lama susah payah gilap nama kompeni (aku org lama..jatuh bangun sykt seme depan mata aku..).. Alasan dia..masalah komunikasi.. Abis camana member tu nak communicate kalau dia sdiri si botak tanjung Aru tu yg cipta jurang komunikasi yang besar.. Bukan sesaja aku nak mnyibuk..tapi partner botak tu la yang banyak tolong slama ni.dia dgn org rumah dia (yg jugak Finance Manager) yg banyak cover kalau ada pe pe masalah. Org umah 2nd bos aku tu yg citer..seme..ishh...aku takkan bulat2 pcaya kalau aku tak alami dan nampak dengan mata kpala aku sdiri..
skarang ni si botak tu lak bawak kwn die yg lain utk amik alih dlm kompeni..

ikh..susahla nak transfer sgala kekusutan dlm kpala otak ni ke dlm bentuk perkataan untuk mencipta ayat tersusun... aku tensen..ye la..bos botak ni memang ntah ape ape..
tak bestnyeeeeeeeee....

2 Comments:

At 1:19 PM, Blogger Taiko said...

Pecat aje la boss botak tu. Banyak orang botak lain yang baik-baik seperti samy vellu he he

 
At 6:01 PM, Anonymous Anonymous said...

ada apa2 ker dengan partner si botak tuu..;-) ehem..ehem

 

Post a Comment

<< Home