Wednesday, April 05, 2006

Tak Cukup Tido.

Tensen tul smalam..takbley nak tido lena langsung.. 2-3 menjak ni ade plak ntah mane estet datangnye makhluk nih..memekakkk je kojo eh. Dah le aku penat otak buek kojo. Aku rase diorang spesis telinge tak servis 5-6 tahun kot.. sekor-sekor cakap bergegar rumah. Bahasa plak putar belit alam .. #@%^&&*_$ .. ^o^

Ikutkan rasa tak puas ati ni..nak je aku luku kpala diorang patblas kali sorang.. tak kesah le tangan aku sakit.asal ati puas.. heheh..pagi tadi , aku ampai baju tak yah nak perah air ..
Hehehehe..biau basah baju diorang kek bawah..har har har.. devils advocate.. kuar tanduk. Itu kire diorang untung aku balas dendam scara halus..

Ntah ape-ape le diorang..seblom makhluk itam tu datang, aman je idop aku..sunyiii je.
Cam duk kat kondo mewah jek.. tido cukup je hari-hari..tapi diorang punye pasal, bertambah plak kedut kat muka aku marahkan diorang..hampes.

Aiyarkk..nak p toilet..tu je. cau

2 Comments:

At 2:55 PM, Blogger Taiko said...

Orang keling bujang duduk ramai-ramai ke?

 
At 1:07 PM, Blogger l4dibird said...

taiko : mane bleh cakap org k****g. Karang ko nyer bos besar marah!Diorang memang ramai.laki n pmpuan. Banyak lagi umah kosong..bawak umah aku jugak diorang nak duduk. dedak btul la diorang. kalau masuk lift ada bau smacam..haa..diorang la tu. Perfume poison pon kalah! Citt!

 

Post a Comment

<< Home