Thursday, October 12, 2006

Berdebar

Tetiba aku rasa berdebar debar. gedebuk gedebak..dup dap dub dab.!!
Apsal aa? Aku ada 2 kategori debar. Satu debar saspen. Satu lagi debar excited tak tentu pasal.
Kategori debar ari ni, Debar xcited tak tentu pasal. Debar xcited plak terbahgi 2.
1. debar xcited bila terpesona pada yang indah, manis dan ensom.
2. debar bila rasa tak sabar nak dapat seswatu. Dish..dish..dishh.

Dah lama aku tak berdebar dalam kategori xcited ni. Rasanya xcited bahgian 1 kot. waaa..sonot-sonot. 4 tahun lepas aku debar kategori ni bila bleh main lagu Always Somewhere ngan gitar kapok Wendy si budak tomboy. 2 minggu berturut-turut la jugak aku berulang-alik ke kolej si Wendy semata nak lepaskan gian.hahaha..gilo. Wah dah lama aku tak main lagu tuh. Dah lama aku tak dengor lagu tuh. Dah lama aku tak berjiwang karats.

Oh.. mari kira kita berdebar-debar untuk menghilangkan rasa mengantuk di petang Ramadhan nan mulia ni. ( teruknya aku..spatutnya, "marila kita memenuhi masa lapang dibulan Ramadhan ini dengan baca Quran... ist..tih tih tih..)

Eh apa aku nak tulis sebnarnye ari ni aa?

^ ^
?

2 Comments:

At 11:24 AM, Blogger 13may said...

apa ni woi! citer tak habih..citer la bagi habih...excited pasai apa???
Suspen betoi...buat berdebar2 ajer...

 
At 4:00 PM, Blogger l4dibird said...

eheh..woi mana bleh citer! nanti aku jugak yg malu. Seskali berdebar apa salahnye pakcik. eksesais utk jantung ko yg penuh bahan kimia tu.

 

Post a Comment

<< Home