Wednesday, August 23, 2006

Mall baru

Saspen jek tadik. tabley bukak blog.
Curik masa sket.giler banyak kojo.
Ntah mana timbul keje banyak2 tu tak tau la.
Nak berangan pon tak sempat.
Ari tu tengok CT kawen ..ist istt..
aku plak yang terlebih sebak. tengok CT cam nak nangis.
agak nanti aku pon camtu ke.ishh..seram.

wiken ari tu ada mall baru bukak kat sinih.
ingatkan biase je sambutan.
trai le jengah..mak aihhh!! membuak-buak manusia (eh..btoi ka ayat aku.)
melimpah ruah..bersepah-sepah..bersepai-sepai..
Tu kategori orang.
Kategori kenderaan plak..Mak datuk k...
Perabihkan minyak keta je. menaikkan angin satu badan. mengeraskan bon*** je.
Jammed tahap 20 ilmu jammed sluruh dunia.. giler ahh..
Moto, beskal, keta, van, keta mayat, black maria, MPV, bas, trailer, tanker..smua ada.
Buleh kata macam-macam adaa!! beca ngan motobot je aku tak nampak. Kapal trebang ngan heli toksah cakap le. tu memang takde..nak mampos landing tengah bandar. mau berkecai smua anggota tkena blade.

Huii..ramai tul umat. kulit cerah, coklat tua, coklat cair smua ada.
Aku jenjalan le jap ngabihkan masa senang. Smua biasa jek, kecuali satu yang buat aku rasa besh..YEAYY!! ada biskut kegemaran aku..Famous Amos. Slama ni kena pi Sbg. Prde utk biskut yg mengkhayalkan nih. slurrrppp!!.. walaupon ia sejenis biskut dan bukan dalam bentuk cecair, tapi bila masuk mulut aku, biskut tu mcm cair...sluurrppp..!! (ade ke biskut cair?)



Ni le beskut..walaopon rupanya itam legam, tetapi rasanya tetap menjadi poojaan atikuh!




Nak raya nanti senang le nak bersoping..beli kuwey ke. langsir ke. sofa ke. tilam ke. rumah ke. tokey kedai ke. merapu le . malas.

Tu je la nok kkabor.

4 Comments:

At 8:22 AM, Blogger 13may said...

asyik makan..makan...dan makan....fuh! penat..penat....amik nafas dulu....

 
At 10:46 AM, Blogger Sunan_Jati said...

Ooo... nmpak mcm sedap jer.. kalu org belanja mkn lagi sedap pasal per...cuma.. hehehheh!
Yela nk kawin tentu seronok.... nikmat idup katakan...
Apa2x pun... good story...

ps: jgn makan byk sgt... nanti gemuk... hehehheh!

 
At 11:59 AM, Anonymous Anonymous said...

ermmm..dok abih2 mkangg-mkanggg...x mnde laeng nok mikirr....idup utk mkang @ mkang utk idup...ape2pn..mkn bler lapor.bereti sblum knyanggg..

 
At 12:11 PM, Blogger l4dibird said...

13May - yerr..aku akan cakap pasal makan sampai ko muntah darah keboringan.kejelesan. dan buat air liur ko meleleh sampai ke lutut.muahahahaha..!!!

Sunan- makan percuma akan sedap bila makan kat tempat tak brapa mampu bayar saje.heheh..

Sonot ke kawen? aku sonot tgk Ct kawen je. aku pikir, 5 - 10 tahun akan datang mungkin laki buat hal sebab bini dah berkedut.. waa takotnyee..mcm Ct. aku seram bila org cakap pasal latar blakang DK...isy..mintak jauh sgala bala.

Jgn bimbang.walaupon banyak benda yg dimakan, tapi aku hanya amik scubit dua jek. kecuali beskut tu dan kopok sira Teganu..huhu.

Anon - err..cam kenal le. sudah jumpa ka wa nyer blog? haiyyaaa!!! manyak maluu... (erk.. kee salah owang?)

 

Post a Comment

<< Home