Tuesday, July 11, 2006

Aku bengang bos monget!!

Aku kan....angin tol ngan big bos yang sesedap rasa makcik sdara ketua kampung jiran sbelah umah dia nak mengamuk tak tentu pasal..angin topan gila babas.
angin dia je yang dia tau nak lepas..
abes..angin aku? ko nak letak mana? dalam drawer? dalam poket baju makcik cleaner??!!]
woi jawab le..jawabb...hinss..hinss..!! murka...murka..!
Dah sah sah ko suruh aku manage ol dos tings..abeh..bila aku cakap ko tanak dengor.
nakkkk jugak suh aku dengor lagu rap dia..kalau sedap enjoy le jugak..ni mngalahkan kji7476797&&^%#&*)*^&B*#E*...(aku mengutuk nih..)

Tepaksela aku bertahan sminit dua dengor rap hancus dia tuh..tih..tih..tih..
Lepas 2 minit kena eksplen lagi...dan yang best, muka bos monget tu macam monget dapat bunge..reaksi dia? "erkk..ooo..ye ke..? YE KER ko cakap? weh takkan "yer ke" je kot..abis aku yang dah bengkak ati ni ko tanak pujuk ke? tanak say sori ke..ampun maaf zahir batin ke..ku susun spuluh jari memohon ampon dan maaf atas keterlanjuran kata yang terucap....busuk-busuk blanjer la aku makan lobster kat V.Station..takpon bagi le sribu dua suruh aku pi shoping bagi pulihkan trauma di amuk tanpa sebab di hari Slasa nih. Kecut la jugak jiwa raga nih. Pastu, ayat monget yang aku rasa nak hentak kaki guling guling menahan geramm .." ye la..u betul.err knapa ta cakap tadey.." bengang tol aku..abeh aku nak cakap ko cakap..aku nak cakap ko berjoget lambak..ikut rasa binasa aku nih..nak je aku hadiahkan flying kick yg dah lama terperap tak dipraktik nih..kedebushh!!!

Alahaiii bos..tu la ko..kecik kecik tanak mamp**..dah besar jadik bos dah nyusahkan gegendang tlinga jiwa raga aku..weiy..ingat senang ke ati aku kene amuk tak tentu pasal tu..
aku ada ati prasaan gak oi..dahle ati prasaan aku tadek insurans. Ni dah tluka membengkak, sapa nak rawat? akuuu jugak.. ist..ist.

Inilah hari hampeh seorang aku. Sungguh tak puas ati..sob sob..
Nak berjiwang lak smenet..

Winter Sonata's theme


huhuhu...

4 Comments:

At 8:42 PM, Blogger 13may said...

hahahaah.....

Rule # 1 - The Boss is always right
Rule # 2 - If the Boss is wrong, see rule # 1....

hahahahh.....aku pun dah kena dera ngan boss aku...sampai la ni xleh nak balik lagi...dia ckp dia dah bagi aku rehat sebulan..layan bola....skrg WC dah abih...so, no excuse nak kata ngantuk lagi...cesss....
patut la dia belanja aku lunch tadi...nak bodek suruh aku keja sampai mlm rupanya....

 
At 10:36 AM, Blogger Taiko said...

ni boss yang botak tu ke? kapak aje kepala dia tu. lepas tu parut dengan mesin parut kelapa. baru dia insaf.

 
At 3:44 PM, Blogger l4dibird said...

13may-hohhoho..slama ni yg kene marah bebudak lain jek. tu yg bengang melampau tuh. petang tu bos blanjer tat telo & blubery cisz )kes beli jiwa le ni)satu opis tumpang bahgia atas hari hampeh aku.cih.! cih.!

Teko- yaa...sapa lagiBotak da bengong spesisin da kompeni...

isk..ngilu plak bila tbayang kpala dia kene parut.misti banyak darah kuar ek..
ko agak dia nangis dak? Aku pikir misti dia ampon sambil hulur agreemant nak bagi aku 99% syer kompeni dan akula MD of da kompeni...ahahahahaaa...huarghh hahahaha..

 
At 7:25 AM, Anonymous Anonymous said...

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you! arthritis find pain relief site treatmentinfo Texas hold &aposem tournament strategy blackberry 7730 case zocor overdose http://www.men-health-data-recovery.info/Blackberry8700leathercase.html Turkey home decor Asian foot domination Does coffee have cholesterol shaved+pussy+gallery+free

 

Post a Comment

<< Home