Monday, May 22, 2006

Mari amek gamba




Saje je. .dah lama tak main snap mensnap ni.. sebab tu bila dah ada pakwe baru ni aku jadi gian smacam.. gian hingga jadi tergedik gedik..biaq pi la orang nak kata pa. Yang penting kita enjoyyy!! Tak kesah le hasil tak mantap, buruk lagi huduh... alaa.. prektis bebanyak, nanti jadi terer le..walaupon takes time. walaupon nak masuk menopos baru bleh jadi pro..eheh.. lama lagi tuh.. ^-^

Jemaat ari tu agak penuh jadual. Kawasaki motor plak visit wokshop. Boring je amek gamba motor & eksesori.. Balik umah ari tu aku balas dendam ngan pakwe aku nih.. ala cayang bucuk. amek gambar R2 tapi gambar vase ngan pokok yang jadik terang..aiseh silap teknik..takpe ar. Cuba lagiks. Pastu tengok tibi. Citer animasi ape ntah..ntah ape2. Boring nye pasal ku amek plak gambar katun dalam tv tu.



Citer ni ku tak tau sangat apekebende jalan citer. Tapi gambar muka hero tengah menyeringai ni sebab dia nyer leher kena jerut dgn rambut. Sebnarnye rambut tu takde le panjang sangat pon. Tapi bila oang jahat tu pegang, gerak2 tgn sket trus jadik liar dan panjang. Ikut logik, rambut selai stakat mana le kuatnyer.. tapi..dah nama citer katun, biskut pon bleh jadi kuat cam resakse..heh



Ni plak muka orang terkejut..aku rase ni die nyer heroin. Punye le slebet muka dia.. terkujat badak dia bila tengok pakwe dia kene jerut..


Ni plak yang seksi smacam ni la penjahat.. (gambar kena kecik sebab isk..) kat tangan dia tu la ada rambut yang dok jerut leher hero tadik. Macam main puppet la..Bukan the Master of Puppet.. Seksi gile.. memula aku ingat dia tak pakai sluar. Serta merta aku pi depan tv nak cek dia pakai sluar ke tak. Nasib baik ade. Pompuan ni pakai seksi tak hengat. Kalau gambar sluruh bodi lagi seksa. Walaupon ni katun je, tapi sikit sbanyak bleh pengaruh jugak pmikiran bebudak.. isk..ish..bahaya tul.. agak kalau anak buah aku tengok citer ni camne ek..?

Aku rase citer katun yang paling best dan lawak slambe :: Chibi Maruko Chan, Sin Chan & Ninja Boy..ahaks..!! tak dewasa btol aku tengok citer bebudaks..tapi takpe le.. asal hepi. Kalau bleh aku nak kensel ape projek time citer tu..ari saktu & ahad. eheh.. Gile ah.. dari kecik sampai dah beso still x leh lari dari benda berunsur katun. Stok komik aku kat kampung dah melimpah ruah..ni yang akan dibawak balik ni aku dah pening kpala nak bawak camana dan mana tempat lagi nak letak. Kak Long suruh bawak pi spital je..tapi..eishh..sayang woo.. kalau org tengok aku nyer collection cam tak penah dibaca. Baru dan ada bau kedai agikk ..kalau aku beli kat kedai mamak, harus ada bau minyak bijan, kalau beli kat MPH, harus ada bau perfume amoi cashier. (kalau dia mandi & pakai perfume la..). Suku gaji aku abes beli mnatang ni je la kot. Kreko la..gempak la..*bengong la..*gile la, *biol la.. (*bukan nama sebenar).

Dahla.. tu tu je la kerapu kerapi..

2 Comments:

At 6:03 PM, Blogger Taiko said...

Patut la 3 suku. Terpengaruh dengan komik rupanya.

 
At 6:03 PM, Blogger l4dibird said...

Muhehe..bukan terpengaruh. Cuma daptasi diri je.

 

Post a Comment

<< Home