Friday, May 26, 2006

Tukar & Wah!


Hehe..tukar rupabentuk plak ari ni. baru le nampak cam sopan sket. sopan ke? bukan sopan. nampak lembut dan kayu.. Nak jadi sopan dan sikit kayu le plak. bukan nak jadi sangat tapi cuba try test. Bukan nak jadi orang lain, tapi apa salahnye cuba ke arah yang bebaik je. Sempena hari Jemaat nan mulia ni eloklah..skali skali aku renung, muhasabah srawak diri. ish..lagipun dgn baju kurung ni..takkan nak jamming jugaks.isk.

Sonotnye esok coti. Ari tu bos aku kure-kure nak blanjer kitorang tgk My-Team Vs Malaysia. Aku yang tak penah tengok bola kat stadium ni punye la berkobar-kobar dan jugak berdebar-debar. AKu takleh imagine berapa ramai umat yg akan berlonggok kat Stadium Bukit Jalil tu. Seram plak..buatnye ada rusuhan ke. Ada orang baling molotov koktel keTak pepasal cedera..hehe..Ish. Joy & Yuke plak tanak pi. Ari tu kemain menyanyi lagu Berkobar-Kobar reramai kat opis. Siol je.Takan aku sorang je pompan yg pi. aiseh. Nampak nye melopong depan tibi je la..

Dalam 2 minggu ni satu opis dapat satu virus "WAH!". Penat tol aku ngan diorang ni. Macam-macam peel. Setiap apa yang diorang nak cakap misti mula dengan "WAH!". Ntah apa pesen ntah spesis biol yang diorang dapat ni. Contoh ayat diorang yg ntah ape2 :

Mat Jin : Wah! aku on kol le..hihihihihihihi (dia ni gile isim)
....
Yuke : Wah! Dah lama tak tgk Alleycats. jom cucuk langit malam ni.
(kat Holiday Villa ada liveband Alleycats)
Imim: Wah! aku nak terberak. (bengangje..aku tgh kunyah Ciken Bol..cett..khaikkk tuihh!!)
....

banyak lagi le ayat wah yang diorang createkan.Aku pon sikit terikut bahasa diorang. Si Joy cakap ayat WAH tu timbul sebab si Mat Jin & Imim kena sergah dek bos masa diorang tengah sonot sembang pasal bola. World Cup la..My-Team la.. Padannn muko engkorang..kakakkaaa.
Wah!!!Padan sungguh muka diorang itu..Wah!Wah!Wah!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home