Friday, October 13, 2006

kena letak tajuk ke?

Smalam berdebar, hari ni pon berdebar. Tapi lepas aku baca blog Sunan pasal Tanda 100 Hari Sebelum Hari Mati, tetiba rasa tanak berdebar. Mak aih..seriau aku. Aku nak mati ke?

Smuanya atas kehendak Yang Maha Esa.
Oleh itu,

Kepada Kikilala,
Mintak maaf sebab tak reply emel.
Mungkin rasa malas ni satu tanda..

Kepada Nai, Zu.. aku mintak maap. (walaopon ko x tau pasal blog aku)
Tetiba rindu kengkawan lama.
Sori la tak pegi beraya rumah korang nanti, tahun lepas, 2 tahun lepas dan lepas lepas.
Lain kali pindahla dekat sikit kat umah aku.
Senang aku nak pi beraya hari-hari.

Ish. aku trasa sebak plak.

Sebnarnye rasa sangat syahdu ari nih.
Aku rasa rindu. tapi tat tau pada sapa.
Mungkin rindu zaman dedulu kot.
Nak rasa macam dulu.
Cari kad raya spesel to sesorang.

Ter'rindu saat cari tudung untuk konvo.
Ter'rindu babaian masa bas nak bergerak.

Bestnya rindu. Bila lagi bleh rindu aar?

Aku ponin.

3 Comments:

At 7:25 AM, Blogger 13may said...

apabila anda berasa rindu..jln terbaik, anda tido..habih...senang citer, bangun tido dah tak hingat hapa dah....hahha

 
At 11:37 AM, Blogger Taiko said...

mari nyanyi lagu 'rindu serindu rindunya' nyanyian kumpulan Spoon. dah arwah dah penyanyinya. Kena bunuh.

 
At 3:33 PM, Blogger l4dibird said...

Tido? itu kalau bleh tidoq. Hang tak penah rasa rindu ke? -- Tido takbleh..resah gelisah.makan tak lalu. bjalan rasa cam di awangan. gelak pon suara tak kuar.oh siksanya rindu..tis tis..

Teko. lagu tu mendayu tahap lapan la. meremang bulu ayam. tak seswai ngan aku kot.lagu lain la.

 

Post a Comment

<< Home