Tuesday, October 17, 2006

raye!

Pasal rindu tak menentu.aku rasa dah tau sebab musabab.
Skarang ni dah 17 aribulan. Aku balik 22 aribulan.
Sebnarnye aku xcited nak balik umah. yieehaa!
Sehari dua ni aku dengan penuh tekun duk kumpul respi
biskut raya. Beskut ceklat cip. Pinut butter. Beskut oatmeal ngan kismis.
Sdapnyeess.

Kakak aku kat kg plak 3-4 kali sehari duk kol.
Dia kata bahan-bahan smua dah redi. Tunggu tukang wat kuwey je.
Aku tahun ni agak berkobar-kobar nak wat beskut raye.
Tercabar bila dapat tau Kikilala terer wat beskut. alahai..

Satu lagi xcited nak shopping. Skarang tadak masa lagi.
Cash pon tak brapa nak ada.
Baju raya dah setel 2 pasang kat kg. aku tak tengok lagi
camana rupabentuk. blasah je le.
kasut raya, handbag raya, perfume raya, lipstik raya,
bedak raya, brooch raya, gelang raya, jam raya--- wahhh meriahnye napsu.
Aku akan beli smuanya ni kalau ada duit jatuh ke meja aku camni gambor nih.

Wahhh pakcik kayooo!!! Kalau le ni duit aku smua. Indahnye raya taon nih.

Yeay yeay hari rayee..!!

6 Comments:

At 4:01 PM, Blogger 13may said...

pesan buat tempeyek kat aku boleh???

cuti raya berapa hari???

Selamat Hari raya:)

Peace!

 
At 8:31 AM, Blogger Sunan_Jati said...

HEheheh.. hai.. pa habaq slamat raya no.. byk nyer duit raya.. nanti kalupi beraya umah hang kasila duit raya akt aku byk tuh.. hehehe

peace peace pistol...
huhuhuhu!

 
At 4:22 PM, Blogger Taiko said...

salam aidilfitri. Maaf zahir batin

 
At 3:30 PM, Blogger l4dibird said...

Tempeyekk?..tadak mende lain ka yang millenium sikit. Tahun depan la aku buat. dah berderet list kwey raya yg nak kena buat nih.. tahun depan no..
Slamat Beraya. World Peace!!

Sunan. Cek habaq bbaikk..muleh sangat la nak duit raye. sila sila kumah cek.rumah tbuka..
Slamat Beraya jugak. World Peace!!


Ye..salam di Aidilfitri. Mahap smua.
Selamat la Raya. World Peace!!

 
At 10:45 AM, Blogger 13may said...

peace peace pistol! beng beng beng

 
At 12:45 PM, Blogger l4dibird said...

hang tembak aku elak. wollll pissss!!

 

Post a Comment

<< Home