Wednesday, May 31, 2006

Bulan Aku

::~UFO di satu maghrib~::

...Aku bulan ni..
...takde satu pon pencapaian yang gempak.
...Yang pra-gempak pon takdek.
...Smuanya biasa-biase je.
...Ni yang buatkan ku rasa keciwa.
...duka penuh lara..
...rasa tak best
...rasa diri kecikk je.
...kecik macam aku tengok bulan dari bumi..
...kalau bulan bleh tengok mungkin si bulan tak tau adanya aku
...betapa keciknye dakus.
...Hai bulan..knapa le bulan ni hampeh je rase?
...aku harap bulan depan, depan , depan dan depan life jadi best.
...aku harap bulan depan aku ada kat pantai mengadap pulau kotten
...bersama teman. ada slash. ada mi. ada ktupat sotong. ada kkepok lekor.
...makan minum sambil bergelak ktawa..kah kah kah.kihkihkih. warrghh kah kahh.
...gelak tu dituju pada yang kena kutuk.
...ehehehee..jika aku yang kena kutuk..adusst..
...bestnye. tapi, bulan depan masih begitu ke?
...ape pe le.

2 Comments:

At 3:08 PM, Blogger Taiko said...

kau ni depress macam orang nak datang bulan je? jangan marah. mulut aku memang tak insurans. Takaful pun tak sanggup insured mulut aku.

 
At 2:13 PM, Blogger l4dibird said...

bukan datang bulan, datang bumi. Weh..aku cuma trasa nak balik jumpa kengkawan kat kg. lepak makan,makan,makan,kutuk,kutuk,kutuk,gelak,gelakgelak. Takaful..hmm cuba try test AIA tak pon ING insurance.misti dapat.. tak pon ko lempang je mulut ko patblas kali sambil berdiri atas krusi..konpem dapat diinsuranskan..hoho.

 

Post a Comment

<< Home