Monday, July 03, 2006

Langit Senja


First time amek gambar waktu senje. senja-senja patutnye duk umah..ni pon kbetulan masa tengah lepak minum teh kat shah alam. sebnonye yang real tersangatle canteknye. Tapi kat gambar ni nampak tak brapa cantek. Ye la...aku bukannye reti bab amek gambo ni. main bedal je. tu pon menggigil tangan aku nak snap sebab prasaan kagum dengan warna skeliling dan jugak rasa takot. huhu..aku risau tol tengok waner oren yang macam api. ish..macam macam aku imagine dlm kpala otak nih. kekadang rasa cam matahari tu cair dan segala cairan tu meleleh memenuhi bumi dan time tu cecair waner oren tu dah mleleh sampai shah alam... ngeeee...ngerinyee

Ade-ade jek. sebnonye aku ngeri sangat tengok lava gunung brapi kat Jogjakarta tu. Iii.. seb baik la Malaysia kawasan tadek Gunung Brapi. aiseh..

Gambo diatas sangatle tak sharp..cewah. esok amik lagi..dan lagi//dan lagii..

5 Comments:

At 4:52 PM, Blogger Taiko said...

yang kaler merah tu mak aku cakap dulu sebab banyak mambang nak keluar time senja.

 
At 3:05 PM, Anonymous Anonymous said...

senja2 camni kena dok kat umah...kalau merayap..nanti kena sorok ngan hantu...baru tau....

 
At 5:07 PM, Blogger Taiko said...

detailkan lagi. Hantu Kopek

 
At 11:46 AM, Blogger l4dibird said...

Teko, maksud mu, aku telah amik gambar parti mambang le..tapi aku tau mambang2 tu tak kesah sebab aku yg amik gamba..kalau ko aku tat tau le..misti dorang ikut ko sampai umah..hiiiiiiiiiiiihihi..
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

may13th, aku rasa ayat ni last aku dengar masa aku derjah mpat. nenek & omak aku bengang sebab aku slalu mandi sungai sampai senja..hahaha.
zaman leni antu plak yg takutkan manusia..(errkk celupar sangat ke mulut aku nih..tih tih..)


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

weih Teko, antu tu kena cakap slow2 sket.sebab pakcik aku cakap kalau org jantan seru nama dia 3-4 kali, nanti die nyer *Tttuutt** membesar dan sorokkan org yang seru dia kat die nyer *tutt* tu la..

ko jangan berangan sonot duk celah tu, sebab kat c tu penuh ulat org yg dah lama kojol lemas kat celah *tuut* dia.. ~ni pakcik aku cakap la..tak tau le btoi ke tak. tipu dia, tipu la aku. yang nyata pompan slamat Hahahaha.. (tapi aku rasa dia saja nak takutkan abang aku yg suka sakat aku kot..)

 
At 11:51 AM, Anonymous Anonymous said...

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you! http://www.free-samples-of-erectile-dysfunction-medicine.info/erectiledysfunctionforums.html http://www.home-health2binfection-control-surveillance.info/Surveillancedevice.html leather pants Meron rhinoplasty talbot county auto insurance Brown sofa slip cover Gay blow job gallery male foot sex gallery 70s tv comedies Camping dutch ovens 12 cpi type Meridia card savings lamborghini diablo replica Find sex voyeurs web sites fibromyalgia and impotence

 

Post a Comment

<< Home