Friday, October 20, 2006

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI


Jumaat dah tiba. hati berdebar. jiwa bergolak.
Penuh harapan. penuh angan nan indah.
Untuk bersama. keluarga dan teman.
Syawal menjelang sabar menunggu.
Tak lama dah 4-5 hari jek lagi.
Berhari raya. bergembira ceria penuh senda.
Hari Raya hari mulia. 1 Syawal penuh berkat.
Maaf dipohon satu persatu. Lupa luka dendam dan nista.
smoga kan riang dan bergumbiraaa...
Slamat Hari Raya Aidilfitri.
Maaf Zahir Batin.
Kenang daku dalam doamu dan jua beskutmu ..ngeh ngeh..

2 Comments:

At 12:46 PM, Blogger 13may said...

balik kampung elok2...jgn silap umah
makan jgn byk...org lain pun nak makan jugak
kunyah biskut jgn sampai tergigit lidah

errr...taktau nak pesan apa lagi dah...

Selamat Hari Raya:)
Peace!

 
At 2:14 AM, Blogger l4dibird said...

tima kasey pesanan penaja. Kalau aku rajin, aku kutip 2-3 keping tempeyek stiap umah yg aku pi beraya. Bila dah banyak aku pos kat hang. buleh..?
Tangan aku kaku la bila masak..ehekss..
SLAMAT HARI RAYA

 

Post a Comment

<< Home