Thursday, March 22, 2007

Makan-makan



makanan lagik..
keje sungguh banyak. sampaikan banyak menda yangtertangguh utk blog nih. kunonnye banyak citer yang nak diceriterakan. tapi masa je tak cukup banyak. sedistnyes..

17/3/07 - burpsday alang. .. tadak le celebrate sesangat. tapi ari tu aku terpaksela gerakkan tulang temulang dan segala kudrat untuk ke KLCC..euyhh.. malas tol nak p pagi tu. dahle ujan kemain lebat pepagi buta. akhirnye kul 4 baru aku tersengih kat situ. seb baik Alang tak mrajuk. Sesambil tunggu dia sampai sempat le mrayau tengok ape yan patut. huh..aku rasa kalau hari2 aku mrayau kat KLCC + Mid Veli..harus aku muat jeans lama aku..mmm..

Ari tu aku banjer..tapi Der yang bayor..haha..macam best je..Der masukkan duit untuk aku banjer Alang ari tu.. Ingat die nak hinggap nak Chakri ke.. tapi tup tup pi Kinokuniya.. katanye nak makan Muds Pie..(eh biau betull..aku lupe nama menda alah tue..).. Memula aku ingatkan itu adalah pie yang macam sedara-mara pie lain..tapi rerupanya itu hanyalah seekor eskrem yang berketurunan coklat...dan aku dipaksa bertungkus lumus ngabiskan pie tu..aiyo.. membazir je aku diet, kontrol makan..makan limau, sapu krim. Tapi smuanye tinggal kenangan bila ari tu aku dengan melampaunye order Lasagna ditambah lagi pie...dan petang tu aku penuhkan perut ngan Grilled Dory with homemade lobster sauce..n Kasturi blend.. acacacaa..



Garfield ngan lasagna memang takbleh dipisahkan..tapi ari tu lasagna yang diminta tidak cukup kaw. Tringat plak kat fasta pasta. ..sroottt...mleleh air lio.

Wahhh..best tol citer pasal makanan. Ahad ni ade order cupcakes untuk dmakan bersama anak buah. Dah lama tak pi sana. Order cupcakes warna warni. Tapi tat tau camana rupabentuk bila dapat nanti. Aku siap tunjuk sample kaler yg aku nak...design simple yg cumel.. tunggu je la hasil camna. Harap aku tak frust..lololo..tak sabar nak tengok camana rupanye nanti. ..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home