Tuesday, January 23, 2007

Air Mata

..kalau diberi sms camnih..

..Kalau aku adalah air mata..
..Aku ingin keluar dari mata mu..
..jatuh di pipimu..
..dan berhenti pada bibirmu..

..Tapi jika kau adalah air mataku..
..aku takkan biarkannya mengalir..
..kerana, aku taknak kehilanganmu..

********************setelah di edit utk keselamatan dalam negeri..************************

Wah!! kemain kembang semangkuk jiwa bakul nih.
Ntah sapa nyer sms yang dia forwardkan kat aku nih.
Tapi agak berbunga jantung ati..sminit dua je la.
Dah agak berkurun jugakla takde sms camtu..kesian kat aku...kus kus..


Ari ni demam..tapi pi keje gak.Cam baguih. Pagi tadi ingat ok. Tapi sampai la nih, badan rasa seram sejuk, idung plah tersumbat..selsema la. Sebenarnya dari smalam lagi. Ni mungkin kes mandi ujan Saktu ari tuh. Kaw-kaw main ujan. feninnyee..

Saktu ari tu Long n family mai KL. saja jenjalan. Derang p Pameran Tamadun Islam kat KLCC ngan BJ n family. Aku jumpa tengah ari je. Then ikut derang pi soping. Isetan, Parkson.. pas tu balik rehat jap, kul 5 sambung p Sogo plak. sampai le malam. ponek tak hingat. Ari Jemaat tu derang dah borong kat Lot 10. Pas tu Ahad derang sambung menziarah kat The Mall.. eeee.... ntah apa ilmu derang pakai sampai bleh tahan 3 ari berturut-turut p tempat sesak camtu. Itu belom pi Mid veli ngan BTS lagi tuh..mungkin next trip kot...

aku tumpang sonot n lebih sonot bila Long blanjer hahahha! dapatle sekor baju..bedak sbijik..kalau aku tau Long nak bayarkan, harus aku amik henbeg sbijik, kasut sekor, suar skeping..serba berdiri la katakan. Patutla beriya Long duk tanya nak henbeg? nak kasut? Ni baru brapa ari bulan.. lagipon dalam 2 bulan ni aku asik beli baju n kasut. 2 baju , 2 kasut, perfume n ntah hape lagi yg ak rasa tak relevan semata nak tambah mata bonoslink.cet. Aku benci kalau p soping masa kpala otak tengah berkabus..memang akan jadi camni... woi aku penin!!!

Tahun ni rasa nak cincin berlian..
Nak DSLR..
Nak lepak tepi pantai..brekfes atas putih pasir pantai di sebuah pulau..
Nak mengembara..

Di saat ni aku rasa..
Nak neskepi..sesudu stengah neskepi (tsp), gula 1 sude stengah tsp, kremaer 3 sudu stengah (tsp)..pastu dengar muzik..dengan teddy's scent aroma oil..garfield gebu sekor..baca buku citer.. wahh!!

Ohh..aku yang sepi. sesepi jendela terbiar di tepi makam Hang Jebat.. yang setia mengintai Si Jebat yang digelar penderhaka itu.. (eheh..sbenarnye aku takot nak amik gambar Makam Jebat..so aku maik la gambar benda lain...hihii...meremang bulu kening)

..Mungkin jendela ni saksi semadinya Jebat..


0 Comments:

Post a Comment

<< Home