Thursday, March 01, 2007

...


Visit Cute-Spot.com!
hehehe... cumelnyerss..
agak kalau terdesak sangat camni ke jadiknye cari chenta.
huh..aku rasa macam sungguh buang masa berchenta.
macam ntah hape hape...weh..rasanya aku sangat suka perkataan 'ntah hape hape'..
buang masa sebab, berjanji skian lama.. tup tup putuih..hampehskk.

buang masa..lebih baik aku baca buku citer..buku tak citer..
takpon aku buat analysis utk bli saham ke..mau jugak bertambah cash dalam bank..
so bleh le aku rembat aku yang aku suka enitaim. huh!

aku kalau berangan memang sampai sluruh dunia. memang world..
tapi execution..? yilekss..!

aku tensen.rasa nak balik kg lagi. nak lepak lelama. takpon pindah terus sana. takyah mai sini lagi. eh..tapi rasa cam nak masuk utan..camping..tepi air terjun ke..sungai ke. beshnye.
teringat zaman dedolu..

aku nak balik. tapi.. untuk ape?
rasa mcm tadak tujuan je... ikh. ksianye kat aku.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home