Tuesday, February 27, 2007

Seblom balik cuti rayer ciner ari tu Miss J bagi kuwey nih.. skarang agaknye trend cupcakes kot..mana2 ada cupcakes..utk hantaran la..besdey la..sesaja la..

erkk..malas la nak tulis. Cuti ari tu banyak sangat aktiviti memasak..aktiviti lain banyak lak yg terpakse kensel..hampeshh.. Banyak le jugak menda ynag ntah hape hape.,. biasa la..idup aku misti ada yang ntah hao\pe hape ...beli tudung..beli dodol.. gelakkan kakak jual apik-apik yg kuat mlatah kat Pasar Payang... edisi ronda Sabasun cari berbagai cheese yg nak di tabur kat piza and untuk kek stoberi cis yang akhirnya memang tak jadi nak buat..ngerkkhh.

Sampai KT kul 8 am..heh..awai le plak..slama ni kul 8 tu duk tengah terapung lagi..tak sampai sampai. Memang le smua orang bleh terapung..tapi tak smua orang yang bleh ejas masa yang tak berapa banyak yang ada nih..iii.. Ngah yg amik..sampai terus kuarkan Spongebob yang dikirim "anok weikk.." dan jugak Patrick yg kiut. Rabak le jugak..hehe.. kul 11, mata dah out..trus pensan..sampai kul 3..alahai..memang pensan..Sampaikan anak buah aku 2-3 kali datang kejutkan..bila aku bukak mata, dia terus jerit..Chu idop lagi laa... !! Appera..ingat aku dah padam ke..iii..

Rasanya cuti ni banyak aktivt yg agak best. Hehe..nape aku kata agak best r?
Ntah le. aku pon tak brapa paham ngan aku yang ntah hape hape.. wehhhh

Tu je la. Sebnarnye banyak gamabr..
Len kali la. malas.ehh..takbleh malas...eerr banyak kerja yg lebih penting untuk di uruskan skiyan

0 Comments:

Post a Comment

<< Home