Wednesday, February 07, 2007

Cinta

Akhirnya.. dapat jugak benda alah nih. Tu pon secara tak sngaja singgah kat Speedy smalam. Wah..aku hampir tlupa pasai cd nih. Saje..nak ada seswatu yg ori. heh..cam baguih. Manala tau. satu masa nanti. bila aku dah rasa cintan tahap dewa kat sesorang, pastu aku adiahkan le cd ni..haha..ye la adiahkan menda yg paling kita sayang untuk org yang kita sayang. Takke romantika tuh..cewahh..

Dulu. Aku menyampah tahap gaban kat lagu-2 Anuar Zain erkk..maksud aku suara die yang mendayu smacam tuh. Masa blajar dulu rumet aku kemain suka bila kuar lagu Keabadian Cinta. Dia kata best dengar lagu tu..rasa cam nak mnari jek.. Tapi aku..bila dengar lagu tu, rasa cam nak bakar je radio. Sib baik radio aku..maka nawaitu terpakse la di abaikan..cest..

Tapi kali ni..aku kemain suka dengar lagu 'Perpisahan'-Anuar Zain..haww tak rela gitu..macam tak pcaya aku mengaku suka lagu Anuar Zain...hiii..kalau x-rumet aku tau harus kena kutuk 3 keturunan nih. Tapi ntahla..Mungkin sebab lagu ni simple..tapi lirik yg sampai pada maksud..bi makna..err..aku tat tau nak eksplen camne hehe. Ser agi lagu 'Cinta-Misha ngan Jac. Huh..kalah penyanyi asal..

Sebenarnya..kenyataan di atas adalah dipengaruhi oleh aku yang pi tengok citer tu kot..
Masa tengok aku ok je. Tadekle sampai nangis kuar air mata. Nangis dalam ati pon idak. Camana Linda Onn kata citer tu sedih sampai bleh nangis-nangis. Tat seswai ok..
Tengok citer tu cuma bleh buat aku rasa relax..tu jek. Aku suka Pierre Andre.. erk..maksud aku . Suka stail lakonan dia. Sama cam dalam citer Dunia Baru.. watak lelaki spesis yg **zahir tak terucap** hehe..Sebab aku camtu jugak kot..bila suka kat sesorang aku takan cakap..tapi aku akan slalu ada untuk org tu..tak kira bertentang mata atau bertentang tlinga..paling kurang email atau sms..ehh..memang patutla aku tak cakap, sebab aku kan pompan..laa..lupa lak..aiseh.

Hey..ni kan February..kunonnya bulan Cinta...hahhaa..mungkin aku bleh adiahkan cd tu kat sesorang..? atau.. mungkin tidak..aku nak bagi sape a? Simpan je la wat pekasam. Nak layan lagu sambil pura-pura jadi orang yang paling bz dalam planet zargus.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home