Tuesday, June 13, 2006

Serabut


Penatnyerrr..banyak tol bende yang nak kene setel.knapa le aku tak jadik bos je..eh jadi bos pon banyak keje gak. Jadi bini orang kaye le. Bleh lepak je duk umah. Kalau boring bleh pi soping. tak pon pi Spa yang mahal mahal. kalau dah banyak lemak beranak pinak kat badan, bleh pi fitness centre. Marie France ke. Celebrity Fitness ke. Wah enaknye..(tak bersyukurnye aku..)

Smalam boring nyer pasal balik opis pi merayau sampai Puchong..melekat plak kat IOI mall.. ingat nak cari baju selai dua, tapi memandangkan aku dah banyak laburkan kat Midvalley N Sogo last wikend..niat suci tu tpakser di tangguh agar wallet aku sentiasa berisi.tawaf Jusco 2-3 kali. Boring jek. tade pe yang mnarik. then pi makan kat Thai Express. Sebnarnye kali ptama aku makan kat sini aku dah berazam tanak datang lagi, tapi ntah knapa aku masuk jugak kat Thai Ex. ni. Bukannye sedap sangat dan bukan nye tak sedap sangat. Biaseee je. lagi sedap tomyam yang aku masak. ehekehek. tapi aku layaaann je ChiangMai set sambil berangan..hmmm..


::~akar berselirat takde kena mengena dengan otak yang tepu dan berbelit biol..~::


Tepu la. wiken ni dapat pi cari bunga kat Bangsar best jugaks..dah lama tol tak pi pasar mlm kat situ. bunge fresh murah tul. kalau ikut nafsu nak je borong smua. ish. serabut la..kpala otaks. aku kena tengok tumbuhan ijau untuk refresh otaks.. (eh..ada mata melirik. wah. jatuh cinte sminits). macam kawaguchi san..aisehh..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home