Tuesday, October 24, 2006

Rayaa..!!






Ketupat sebelum dan selepas.
Malas nak tulis apa.aku takbley tido daa.. smua orang dah tumbang. Tinggal aku yang terkulat-kulat sensorang. Sesambil tengok pelbagai aksi anak buah aku yang mengigau. Ada yang act macam orang nak lumba lari. Ada yang buat macam berenag kuak kupu-kupu. Macam-macam ada. Siang tadi penat beraya agaknye.sampai terbawak dlm tido.
Malam raya je aku tidor kul 6 pagi. Ape susah benor nak lelap mata. Bukannye xcited nak beraya sangat. Tapi malam tu sbelum tidor aku sakat anak buah ngan citer antu. Hasilnye aku plak yang terlebih imagine kehadiran antu tuh.aiseh..malam raya kan smua dah tlepas..isyy..
Siang tadi layan tetamu dgn mata kuyu. Pukul 2 ku terus tumbang. ngantok wooo..
Esok Kak Long nak buat open house. Cam biasa aku & Alang diarahkan lapor diri sesudah subuh. Wahh..kerahan tenaga.
Nak tido a. kang tlambat plak. Anak buah aku sorang tu dah kritikal tahap ngigaunye. Siap berdiri tegak kat blakang aku. Konpius gak. orang ke ape nih.. Cekor cekor ahh.. chekor chekor ihh..ekor ekor ahh.. ekor ekor ih/... iiii dia datang duk sbelah aku leee..

2 Comments:

At 12:46 PM, Blogger 13may said...

hang buat ka ketupat tu???
Kagum kagum....

 
At 11:40 AM, Blogger l4dibird said...

ketupat buat la. aku buat tempat masak ktupat. aku tambah air nak masak ktupat. aku carik kayu api. periuk je beli kat kedai. terer dak?

 

Post a Comment

<< Home