Wednesday, November 01, 2006

Her World


Would you blog your life?

Is blogging a platform to blow your own trumpet, or is it a means of expressing yourself?

44% - Yes, It's fun and relieves stress
56% - No, It's silly and pretentious.

hmm..

Masa memula blogging, kpala otak tengah serabut tahap resakse. Berselirat.
Nak lepaskan pada opis mate, rasa tak best.
kutukan huduh-huduh ade le.
Tapi takkan smua benda nak dilepaskan dengan diorang.
Simpan sket buat pekasam.
Kengkadang mlukis,menconteng perkara, manusia, binatang atau sgala makhluk yang telah buat jiwa raga rasa menyampah. Kalau bengang kat Botak, ku lukih katun dgn kpala botak tahap bersinar bintang kejora. Ada kala ku buat-buat bizi wat keje, padahal aku tengah taip sumpah seranah yang tak terucap. Pastu ku print, baca balik, pastu koyak,
akhir skali buang dalam tong.
Heh..keje sia-sia. Tapi mujarab. skurangnye rasa tenang sket..(poyo..)
Tapi skarang dah ok. keadaan terkawal.
Tadek citer pasal Botak lagi..(ye ke..)

Ingat bila blogging , dapat le diluah sgala macam rasa yang terbenam. tapi hampeh jugak.
Kpala otak ligat menyusun kata.
Tapi jari tak ter taip pekebenda yang nak diluah.
Alahai..seksanya jiwa. Nak bercerita tentang rindu kemain susah.
Apalagi perasaan cintan cintun.
Mungkin susah sebab tak rindu.tak ada cinta. (busannya..)
Mungkin tu le sebab blog ni di tulih MENITI PERJALANAN.
Sebab tadak idea, tetiba kuar lagu Hattan
-Meniti Perjalanan (jiwangss)
Terus di curik nama lagu tu.
Knapa aku perlu blog?
mungkin tempat meluah segala rasa.
Bukan senang nak ucapkan apa yg ada dalam kpala otak. Aku bukan sasterawan . Penulis lagi jauh. Pelukis?hahaha lagi bukan. Aku insan lemah nan kerdil..uhuks.
Banyak yang nak dicerita. Dalam satu kisah hidup yg agak rumit. Satu jiwa penuh harapan. Eh..knapa rasa macam nak gelak bila aku cuba nak serius dan beremosi? aku memang suka main-main. tak penah series. Sampai penah kawan aku cakap,
"Kuyumz, kalao ko nak kawen, aku nakkk sangat pi. Sebab aku takleh imagine bila ko cakap something yg series macam -kawen."
-- teruk sangat ke ketakseriesan aku nih.
Patutla aku camni je.
Penin. a. window shopping baguih nih. Jenjalan cuci mata tengok kasut. handbag. makan.makan.makan. bjalan lagi. kosong nya idop.

3 Comments:

At 6:29 PM, Blogger 13may said...

oit! Mcm tensen saja...mai lepak penang ngan kami...

 
At 12:01 AM, Blogger Taiko said...

kalau boring, bukak YM, hantar message kat aku. kita chit chat. ha ha ha

 
At 4:47 PM, Blogger l4dibird said...

Penang? Wahh..last aku p lepas Tsunami ari tu. Molek benar cadangan tuan hamba tuh. Patik akan kesana 2 purnama lagik..te he he..

YM?? 4 tahun lepas, slepas disergah kali ke 3 oleh suara misteri kat lab,aku dah tobat tanak chat. Buat keje lain takpe, tp kalau chat..eiii...

 

Post a Comment

<< Home