Tuesday, December 19, 2006

muncul lagi

alahai..lama giler tak apdet blog. dah naik bersawang, berdebu blog nih. berterabur tunggang langgang. aku malas nak kemas. ari tu cuba nak ubah suai, tapi ntah mana aku tersalah tekan, tetiba links ilang. malas nak edit. aku biau je sampai reput. memang dah reput. Aku tengok blog ni pon dah aman seperti yang dikehendaki..hehehe..mula bersemangat nak membebel. tu pon kalau ada masa dan takdak makhluk alus ganggu.

ari ni. ada masa sket. takde gangguan makhluk alus. takdek jurang yang bleh jadikan komunikasi terbatas. sesaja aku letak ikan sekor. sampai tahun depan aku agak ikan ni hanyir la kot. busuk. tak pon jadik ikan pekasam..mmm sedapnyerss.

wiken ni Der ajak soping. area one utama. wah. satu yang paling indah dalam dunia bila kite tengah boring tahap cipan tetiba ada orang ajak soping dengan pakej soping free plak tuh. indahnyeee..lambat tol rasa ari ahad. nak soping free... ewah!! err..nak beli ape ekk..?
perfume? henbeg? kasut? .....iiii.. tak minat... dalam kepala otak duk menari sekor DSLR yang aku tau takkan dibeli oleh Der begitu saje untuk aku...ohh. Bila la nak dapat satu benda alah nih.

weyyy...aku masih mencari partner utk tengok CINTA!!! semer orang bizi tahap gaban!! takkan nak tengok sensorang kot.. manale tau tetiba aku ter'sedih tengok citer tu.. ter'leleh air mata ke..mana nak cari shoulder to cry on? mmm... kalau terpakse.. akan pi sorang jugak le.
Dalam minggu ni atau minggu depan kawan aku Y, dah mula ajak main bedminton. Wahh.. lamanyer tak menebas nih. Harus 10 kilo kalori aku terbakar nanti..suka! :D. Dedulu BJ adele gak ajak p gym kat KL.Plaza. Seskali skodeng Bernard Chandran..hehe. Tapi llenih smer orang tadak masa. kejar masa untuk kutip lebih cash. untuk idup yang tak tau sampai bila ni..hmm.. tak kesah a. asal bahgia.

alamak. boring.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home