Thursday, December 28, 2006

Ekspresi diri.


Smalam internet problem sari suntuk. Kepala pon jadi tepu takleh berfungsi.
Hasilnya... seperti yg diluah pada kertas kecik waner oren.

Nak makan pon tadak mood. Hasilnya aku beli megi cawan. Makan dengan bersungguh-sungguh. Dah lama tak pekena Megi. Seskali smasa kepala tengah weng ok jugak. Dan itulah aku nyer brekpes n lunch di iringan sbungkus pistacios dan jugak 2 cawan neskepi. Ohh..nikmat.

Smalam rasa stress melampau. Mungkin sebab kasut aku rasa ketat kot. Kasut fevret aku dah tercabut bunga. Dan aku sangat suka kasut tu sebab ia sangat simple dan boleh meredah segala pelusuk alam. Stress sungguh sampai aku bercakap ngan orang pon macam nak bergaduh. Seskali tergerak rasa nak tujal je kepala org tu. Aku sungguh stress. oh..kenapa sampai tahap camtu aku pon tat tau. Mungkin sebab kabel terputus akibat gempa bumi kat Taiwan, maka ianya melibatkan putusnya satu urat kesabaran dalam kepala hati dan jiwa aku nih. Mungkin..

Balik keje terus sambar Fish McDippers. hehe..ntah nape tahun ni aku suka pulak benda alah nih. Tambah syok kalau dapat Tartar sauce yang melebih-lebih. Pastu disulam ngan Stoberi sundae..Syiokkk!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home