Tuesday, December 26, 2006

Hari penat

Selama ni aku tak penah trasa nak amik gambar KLCC nih. tapi smalam setelah skian lama tak bersesak kat klcc, aku muncul lagi kat sini. hiii...tetap rimas macam dulu. aku rasa smalam extra rimas sebab cuti krismas..cuti skolah. Kalau tak sebab anak buah aku, jangan arap aku nak muncul di hari sesak camnih.

Smalam besday Amad. Dari pagi kat rumah sessi mendobi. mekap rumah. tacap apa yg patut.. sungguh memenatkan. ikut napsu malas nak join diorang kat klcc. nak je baring melepas penat melampau. Dah ter'berjanji.. aiseh.. dalam tren pon aku nak tetido dalam sesak manusia yang bermacam bau. erkkhh..

Sampai klcc singgah parkson carik ape yg patut. parkson je la. malas aku nak pi tempat lain karang ter'melekat ' kat tempat lain, berasap diorang tunggu aku. wey aku belom beli adiah lagik le.. tapi, pompan, kalau dah masuk tempat soping..ape lagi.. melalut ke tempat yang tak patut..dah le aku lambat giler. sempat lagik merewang. kasut la. baju la. perfume la. tapi cuma intai-intai jeling-jeling. Aku tak suka beli barang dalam keadaan tak sedia.. karang benda lain yang aku nak, lain pulak yang aku pi beli. Memang dah banyak kali menda ni tjadi..cehst.!

Masa sampai diorang dah start.. ye la aku dah lambat sesangat. Phone plak btri kong. Bleh on kejap-kejap je. Pagi tu masa aku nak cas tepon charger plak tertinggal kat opis. hangat nyee!! Rasa sangat kelam-kabut. Dah lama rasa tak berjalan dengan bersungguh-sungguh. Misti dah banyak lemak aku yang terbakar..hihi..suka :D !!

Semalam yang sungguh penat. Balik umah mandi n cuba untuk tido. Tapi terkelip-kelip sebab rasa penat sluruh badan. Akhirnya dalam kul 2 jugak lelap... fenatnyerrss..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home