Wednesday, June 21, 2006

Aku Dmam

Dua tiga ari cuaca sejuk.mandom sluruh alam. Pagi ni plak cuaca terang dan sikit panas. Kesannye..aku dah mula sakit tekak, fenin kpala, idung tersumbat dan badan lemah..ohh aku demam le..sebnarnye simptom demam ni dah rasa malam tadik dan bagi meraikan rasa ke'demam'an yang tak diundang ni, malam tadi aku belikan untuk diri sendiri satu ekor eskrem cornetto yang empuk dan gebu membuak nih..alahai..kenikmatan seminit yang mampu..

Thee he he..amek gambor eskrem pon tak reti.klabu asap..hampeh sungguh. Tapi bila tengok berulang kali rasa cam nak jilat je skrin pc nih. Rasa nok kkekoh! ..petang ni sambar le lagi satu. Fenin la kpala wa. Rasanye kena pi titon la kejap. Panadol dah telan..aku..feninnn..

2 Comments:

At 1:03 PM, Anonymous Anonymous said...

Demam World Cup kot:)

 
At 5:41 PM, Blogger l4dibird said...

World Cup hape..aku tiap malam berazam nak tgk World Cup. Siap buat kopi o lagi. Tapi resoltnye tibi yang tersengih tengok aku berdengkur..cit!!

 

Post a Comment

<< Home